My prize and my privilege

is to serve and to protect

Enroll. Change one thing, Change everything.

Such minor changes, such huge consequences.
Roll over or roll on to vote to view Butterflies use their senses of sight, touch, hearing, smell, and taste to survive in the world, find food and mates, lay eggs in an appropriate place, migrate, and avoid hungry predators.

Monday, August 16, 2010

KSP unit - President Line

Politiken handlar ytterst om personliga problem
Det som är bra för min kropp är bra för nationen.
Då fungerar mitt tänkande som nationens ämbetsverk för ledning och styrning.
Mitt omdöme är sunt och balanserat som hos rättsväsendet och det psykologiska försvaret
Mitt immunförsvar är pålitligt och effektivt som nationens, såväl militärt som civilt.
Min kropps vätske- och närings balans är lika bra som statens finanser och det ekonomiska försvaret.
Mina relationer till andra för den dagliga livsföringen är som nationens diplomatiska förbindelser med omvärlden.
Jag känner mig trygg i min bostad året runt som nationen i en världsdel skyddad från natur katastrofer.
Jag lär mig vad som är viktigt i livet som nationen skaffar sig kunskaper för att kunna klara av påfrestningarna pga relationer med omvärlden och klimatförändringar.
Jag ägnar mig åt ett fritidsliv i rekreationssyfte och ett eget välbefinnande som nationens behov av åter- och tillväxt efter en tid av svårigheter med förluster och bortfall av tillgångar.
Jag får vård och stöd när jag har reducerad prestationsförmåga som när nationen hamnar i kris situationer med en minskad hushållnings volym eller brist på nödvändiga varor eller tjänster.
Jag har möjlighet att flytta pga förändringar i min omgivning som när nationen omlokaliserar tjänster och verk nödvändiga för att kunna försäkra nationens tillgång till resurser för självhushållning.
Jag har rätt till sjukvård vid sjukdom och kroppsskada eller annat lidande som nationen för att kunna återhämta sig från skador och lidande p g a naturkatastrofer, invasionskrig, eller sabotage.
Jag har rätt till fri-etableringsrätt för att kunna försäkra ett näringsidkande för att leva sunt och hälsosamt som nationen skall kunna ha verk och institutioner för nationens funktionalitet under alla omständigheter och väder utan driftstörningar.
Jag är befriad från platser olämpliga för min hälsa och fortsatt överlevnad och fortlevnad som nationens tillgångar av nödvändiga livsformerna i fauna och flora och andra naturtillgånger.
Jag har möjligheter till en kvalitativ fortbildning och personlig utveckling som nationens behov av att kunna förbättra sina tillgångar främst för att kunna förädla värdet av de samlade varorna och tjänsterna.
Jag kan resa och ha ett nätverk som nationen skall kunna ha i omvärlden som tillåter en byteshandel och en rörlighet av nationens intressen när så krävs.
Jag skall kunna rulla som för nationen att kunna hålla sig rullande.

No comments:

Post a Comment